[Etudes Supérieures] Correction résumé

Do you speak English?

[Etudes Supérieures] Correction résumé

Messagepar sarah@ le 13/02/2017 à 21:38

Bonjour,

J'ai un devoir en anglais, qui consiste à écrire un résumé sur l'article "Reform damaging prisons, or risk losing the fight against crime". Je voudrais savoir si vous pourriez corriger ce que j'ai fais svp.

Voici mon résumé:

This article entitled "Reform damaging prisons, or risk losing the fight against crime" was published in the New Scientist in September 2016 by Arne Nilsen. For Nilsen, the rehabilitation of prisoners depends above all on respect for the human rights (right to vote, civil rights) of this one than by punishment. Indeed, for him the feeling of punishment does not discourage detainees to stop crime, on the contrary he incites them to start again once out of prison. Nilsen wonders why the rate of relapse is he different in the United Kingdom and Bastoy. Nilsen explains that in Bastoy, prisons offer a second chance to the prisoner by treating them with respect, by making them take responsibilities, self-awareness. If some countries continue with this mentality of punishment than second chance, their fight against crime is lost in advance.

Merci
sarah@
hyper actif

profil: Elève

Re: [Etudes Supérieures] Correction résumé

Messagepar JSC le 14/02/2017 à 02:54

sarah@ a écrit:
J'ai un devoir en anglais, qui consiste à écrire un résumé sur l'article "Reform damaging prisons, or risk losing the fight against crime". Je voudrais savoir si vous pourriez corriger ce que j'ai fais svp.

Voici mon résumé:

This article ^ entitled "Reform damaging prisons, or risk losing the fight against crime" ^ was published in the New Scientist in September 2016 by Arne Nilsen Ce n'est pas l'auteur qui a publié cet article.. For Nilsen, the rehabilitation of prisoners depends above all on respect for the human rights (^right to vote, civil rights) of this one than by punishment. Indeed, for him ^ the feeling of punishment does not discourage detainees to stop crime, on the contrary he incites them to start again once out of prison. Nilsen wonders why the rate of relapse is he different in the United Kingdom and Bastoy. Nilsen explains that in Bastoy, prisons offer a second chance to the prisoner by treating them with respect, by making them take responsibilities, ^^self-awareness. If some countries continue with this mentality of punishment ^ than second chance, their fight against crime is lost in advance.

Merci
Nous avons les idées arrêtées dès que nous cessons de réfléchir.(Ernest Renan)
JSC
hyper actif

profil: Cyberpapy

Retourner vers Anglais